Friday, July 6, 2012

Keletah Amani #2

Amani ni sejak dh besar skit ni dh mula nampak perangai die...kalau ape yg die tak suka mmg tak payah la nak bagi...mmg die buat dono je...lately ni sejak aku keje jauh dh dekat 3 bulan ni...bile sampai rumah je mmg terus kejar je la aku...ala2 rindu la tu...aku gi dapur ke, bilik ke, mane2 je la, confirm die mengekor...aku tgh masak blh diri sebelah aku, nasib baik rendah lagi, kalau tak dh ghupe cikgu nak pantau anak murid memasak dh...kalau time ni sampai la nak tido, ayah mmg musuh die la...padahal sebelum aku balik siap boleh tgk tv kat riba ayah lagi...jom layan pic ni...


layan video sendiri pun punyela kusyuk
p/s: abaikan majalah harmoni kat belakang tu...dh hbs 1 majalah bace budak ni tak tido2

ok, ayah jgn tgk...pusing tempat lain
ni gambar selasa hari tu time die dh tido tetibe terbangun sebab bersin...lepas tu hingus dh meleleh2...ni pun dh lepas pujuk2 die,, bagi ubat, dh melalak bagai, tengok upin ipin boleh ketawa balik...sebab aku dh tak tahan, angkat ajak masuk bilik...pukul 1 pagi okey...esok aku nak keje lagi...last2 die tertido sendiri

interframe jap..muke dh licin skit sejak makan minyak kelapa dara

No comments: