Thursday, May 21, 2009

Miss my MAK...

satu cerita yg akan buat aku sedih selalu...puas aku kumpul kekuatan tuk tulis sesuatu tp sampai skrg msh tak kuat lg...all this started on 1 mei 2009...3 day leave, I've plan to go to johor with my fiancee to settle up anything for our wedding on dec...kebetulan mak die ade dtg kl, so skali bawak nak anta balik la...on thursday tu hati mmg tak sedap tp tak tau la nak describe camane...then dr rawang kitorg bertolak pkl 6...sampai kat exit tol seremban rasa mmg nak singgah tp tak singgah2...kitorg teruskan jln sbb nak kejar waktu solat jumaat...then singgah sekejap kt air hitam...exit jer tol air hitam dpt call dr along, suara mmg cemas sgt...suruh aku balik seremban...mak pengsan...menggigil aku...then x sampai 1 minit dpt call balik mak dah takde...tak tau nak decsribe cemane...rase bercelaru sgt...aku terdiam tp air mata mmg dh tak blh thn...sampai tol kulai pusing balik nak balik seremban...mula2 my fiancee drive tp aku mmg tak tenang...suruh die turun n aku drive balik...bwk laju betul...ayah call banyak kali suruh aku drive carefully...tp mmg susah aku nak describe sbb sambil drive airmata aku tak berenti...nanti sambung...tak blh nak smbg...blm cukup kuat lagi...

3 comments:

The lady said...

bersabar la ye. setiap yang hidup akan melalui saat mati. takziah untuk kak ai n semua.=_=

iman_kirana said...

salam..ai..
sabar ek..Allah lebih sayangkan die dr kita..
semoga hidup lebih tabah k..

Unknown said...

ai..cedihnye aku bace ai...sabar ye ai..sume tu dugaan Nya..kalau aku kat tempat,aku pon tatau if aku sesabar itu..anything just call me k..