Monday, March 1, 2010

Tagging Again (From FB)

Sila jawab tanpa berpikir panjang okeh!

1. Bekas kekasih saya – so psiko nye org...

2. Saya sedang mendengar – lagu kat radio, tak tau lagu ape...

3. Mungkin saya patut – mkn skrg...sy lapar...

4. Saya suka – masak2...

5. Sahabat-sahabat saya – sy syg sgt...susah senang same2

6. Saya tak tahan – panas, leh dtg migrain...

7. Saya kehilangan – mak sy...

8. Ramai yang berkata – cemane lepas kawen?...

9. Cinta itu adalah – subjektif...

10. Di suatu tempat, seseorang sedang – tgk tv...bestnye

11. Saya akan cuba – buat semua benda dgn bersungguh2...huhuhu

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud - selam @ lamenye...hehehe

13. Telefon bimbit saya – sony...

14. Bila saya terjaga – mesti bukak mata dulu then tutup alarm...

15. Saya paling meluat – dgn org yg talam 2 muka...

16. Pesta/parti adalah – sambutan...

17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui – kucing...

18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah – time belajar...

19. Hari ini – isnin...

20. Malam ini saya akan – masak utk hsbd...

21. Esok pula saya akan – buat keje cam biase...

22. Saya betul-betul inginkan – kerja sendiri...

23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini - comel gak aku ni...hehehe, puji diri sendiri...

24. Pusat membeli-belah atau arked permainan – tuk jalan2...

25. Makanan Barat atau Jepun? – dua2 asalkan yang halal...

26. Bilik yang terang atau gelap? – yg separuh,tgh2 blh tak?...

27. Makanan segera adalah – mee maggi

28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang – ok la tu...

29. Lepas ini saya akan – sambung buat keje...

30. Siapa yang anda ingin tag - kawan2....so sape yg rase die kawan sy sila buat ye...

2 comments:

abang bro EL said...

...buat jugak Tag tu yer...walaupun bukan dalam facebook...TQ Yani...

eYe said...

boring2 wat keje, kasi riadah sket