Friday, June 22, 2012

Hari Bapa


lambat beno baru nak update pasal entry ni...takdela celebrate gah sangat...sbb 17hb tu cik mi ade kelas...then ayah pun ade dtg kat umah...isnin tu bile boring melanda baru la teringat...alamak tak celebrate pun...mule la terpikir nak bagi die hepi skit kan...so blk keje terus singgah tesco ampang...menu yg mudah mlm tu is spaghetti...beli segala bahan, then dpt call...biasela kan, time blk keje tu cik mi mesti call...then benda yg wajib tanye is, malam ni nak makan ape...pastu berlumbe2 sape tanye dulu, then yg terlambat tanye kena pk menu ape...tahape2 laki bini ni kan...hahaha....then hr tu buat2 kengkonon bnyk keje, terus je jawab bile die tanye, mlm ni dh ade menu...so blk tu buat muke selamba letak barang terus masuk bilik...nyorok kek ngan kad...hahaha, harus la pandai berlakon kan...masak2 sume then lepas mandi terus bawak amani larik masuk bilik...cik mi pun pelik, dh kenapa bini aku, pi bwak anak lari masuk bilik, budak tu tgh tgk upin ipin...hahaha...then, tutup pintu bilik, paksa anak aku yg kenit tu tulis part die...harusla aku tlg pegangkan tgn die kan...mane pandai lg, baru setahun...aku suh die diam shhhh. die pun duk tiru aku...hei, budak ni...mau kena gigit ngan aku...then die dgn terkedek-kedek bawak pegi kad bagi kat ayah die...tapi budak kan...sampai kat ayah die, terus die campak cam die baling bola...hahaha, tula suh lagi anak main bola...

aku lak bawak kek yg kubeli kat secret recipi...2 slice je pun...cik mi pun buat muke terkejut...cehceh, tak sangka konon...terharu...of course la kan...aku kan pandai berlakon...pastu terus sambung  mkn sbb amani dh tak sabar...hbs terabur spaghetti dlm mangkuk die sbb nak mamam...okla, nak wish selamat hari bapa pada suamiku..Mohd Norazmi...ur the greatest husband to me & ayah to amani...luv u till the end...

selamat hari bapa jugak tuk ayah aku yg bnyk berkorban utk kami sekeluarga hingga semua jadi anak yg berguna....

ayah & amani
ayahku zaman memuda dulu


No comments: