Saturday, May 22, 2010

Air Asia - Free Fare



bermula 18 mei - 23 mei 2010 air asia sekali lagi mengadakan promosi seperti sebelum ni...kalau dulu aku agak takut utk book sbb asyik terfikir, boleh ker...tp bila wani mempengaruhi aku n dia dh pergi ke Kota Kinabalu ikut promosi ni, btul2 buat aku teruja...then sebelum ni aku dh ade booking ke kuching n flight die this coming october...tak sabar nak pegi...n hari tu die dh inform aku awal ttg promosi air asia ni...then pada 18 tu mulala sibuk asyik call2 org je la kerja aku...hihihihi...plan nak pergi bercuti...aku n member2 baik aku mmg plan nak pergi bercuti kalau masing2 dh kawen...n inila masenye...aku n wani cube sehabis baik utk merebut tiket free ni utk 8 org...setelah berhempas pulas, ni la hasilnye...kami dapat book ke medan utk flight may 2011...lmbt lg tp at least time su semua kawan2 aku dh kahwin...so kire semua honeymoon before masing2 menambah keluarga masing2...tp aku sedikit kecewa sbb tak dpt nak book utk pergi bercuti ngan adik beradik aku...masih lg mencuba sbb ade lg 2 hari tmph promosi ni...

No comments: