Saturday, May 22, 2010

SPORTS DAY BKUM.UTUSAN...

Mei ni bnyk hari yg kena sambut...hari pekerja, hari ibu, hari guru n yg baru dlm life aku ialah sports day BKUM/Utusan...BKUM stands for Badan Keluarga Utusan Melayu...since aku dh 1 1/2 join keluarga utusan n ni first time aku terlibat ngan sports day ni...walaupun tak bersukan,tp sbg ajk aku rase aku cuba sumbangkan ape yg patut...nak bersukan cam takde talent jer...bg peluang kat warga2 utusan yg sememangnye pro belaka...sports BKUM ni diadakan 2 tahun sekali...semua warga utusan dan subsidiary akan involve utk jayakan sukan ni yg akan berlangsung selama hampir 2 bulan...mcm2 sukan yg akan dipertandingkan...bola sepak, boling, bola jaring, carrom, n mcm2 lagi la....yg terlibat ialah staff UMMB, UMES, UKSB, Printcorp, UP&D dan bnyl lagi la...for sure aku akan sokong UMES...UMES the best...aku try sehabis baik utk dptkan sponsor tuk UMES...kat UMES ni mmg ramai yg ade bakat2 terpendam dlm bidang sukan ni....hope UMES dpt jadi juara this year...nak share skit opening utk sports day ni yg dirasmikan oleh Tan Sri Hashim...









No comments: